-

pátek 20. ledna 2012

České au-pairs drží při sobě

Naposledy jsem informovala o DVDs, které vás mají "naučit" pečovat o děti. Jelikož jsem full time student na gymplu a zrovna je před pololetím, což je čas na dodělávání a žebrání lepších známek :-), nebyl moc čas shlédnout něco, co je dlouhý jak Vojna a mír!
O víkendu už fakt musím napsat Dear family letter. Chtějí to mít napsané na PC i ručně. Minulý týden jsem psala essay o dva tisíce slovech a tohle má být stejného rozsahu. Pořád mi ale tohle přijde lepší :-).
Jinak jsem moc ráda, že mě budoucí au-pairky, pod vedením Klárky z tohoto http://chelseenka.blog.cz/ vzaly mezi sebe na novou fcb skupinu pro budoucí au-pairky. Přiznávám, že jsem měla minulý týden takovou krizi "ANO-NE". V pondělí jsem byla na FF na ZČU a jak jsem tam tak seděla v posluchárně, tak mi běželo hlavou, že nemám na to zase usednout do lavice a jít se učit.

CHCI DO AMERIKY!!!!!!!!!!!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat