-

sobota 14. ledna 2012

Jak se zabavit na 32 hodin

Tak jsem měla schůzku s agenturou. Bylo to moc fajn!! Mám z agentury dobrý pocit. Nejdůležitější věc - dostala jsem 9 DVDs s materiálem k nastudování. DVD jsou o tom, jak pečovat o malé Američany. Celkem to trvá 32 HODIN!!!! A pak se z toho dělá jeden velký test + po každém unit je malý test. Naprosto pitomý!! Např. otázka:

"Nikdy nečekejte ---- od někoho, koho neznáte."

Hm, místo čárek doplň slovo. Pokud jste neviděli DVD, tak tam můžete asi doplnit cokoliv. Ale správná odpověd je "help".
A pak taky byla otázka, jak dohlížet na děti. Odpověď "closely". Mnohem lepší by byly otázky, kde se má např. popsat postup jak měnit plenku nebo tak, ale proboha, takový slovíčkaření. A hlavně, jeden unit trvá přes hodinu a už vidim, jak si někdo pamatuje přesně to požadované slovo.

DVD provází mladá slečna s americkým úsměvem a nikdy se nepřestane usmívat. ANi když říká: " Nikdy nenechávejte děti hrát si ve vodě s elektrickými přístroji, mohou dostat šok"
A jo, je to celý takový...americký. Opakují tam 1000000x věci, který každý člověk prostě VÍ!! A někdy mi to připadá, že je to dělaný pro lidi z pralesa, kteří nikdy neviděli třeba garáž.
" Toto je garáž a toto vrata od garáže. Garážová vrata se mohou otevírat automaticky nebo manuálně. Manuálně se vrata otevírají rukama, použijte obě. Automaticky dveře otevřete kodem. Každá garáž má jiný kód."


Prostě Amerika, no :DDDDDD

5 komentářů:

  1. Tak to se fakt těším, až ty CD taky dostanu :DD Ty otázky znáš předem, jak v autoškole? Doufám, že jo, pochybuju, že si zapamatuju všechno, co tam ta usmívající se paní řekne :D tomu budu sotva rozumět :D

    OdpovědětVymazat
  2. No právě že asi neznáš. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt dobrý :-)) Mě v Anglii HM třeba říkala:,,tohle je mikrovlnka víš? V tom se ohřejvá jídlo!" a další podobný, taky to mam někde na blogu zaznamenaný :-)) Oni nás prostě maj za opice nebo co :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj:) já se taky chystám do USA o prázdninách..máme založenou na fb skupinu budoucich aupairek..tak jestli se chces pridat tak pisni mi zpravu na jméno Klára Němečková :)(mam za hlavni fotku fotku cernobileho chicaga) :) jinak blog chelseenka.blog.cz :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda bych aspoň část z těch DVD viděla,pokud by ti nedělalo problém,mi část poslat.My jsme v agentuře žádné nedostávaly,tak mě zajímá to zpracování:-) Díky
    http://lucyinusa.blog.cz/

    OdpovědětVymazat