-

středa 11. ledna 2012

Už jenom fotky, dopis a jedna reference

Tak už mám skoro přihlášku sfouknutou. Zítra budu mít schůzku s agenturou. Prý aby mě okoukli, jestli nejsem celá potetovaná a propíchaná :-D. Tak to snad splňuji :-)
Dnes jsem byla u doktorky, aby mě uznala schopnou účastnit se programu. Tak mě uznala. Dokonce byla i příjemná. Zároveň mě přeřadila k lékaři pro dospělé a doporučila přeočkování na černý kašel. No, to mě zase zabije..nesnášim jehly!

Teď už mi schází jen napsat dopis. Měl by být jak ručně, tak i na PC. Snad o víkendu bych to udělala. Poslední položkou jsou fotky - ty už vytříděné mám. Jo a reference. Ta už je taky na cestě. Prostě do konce ledna to chci mít hotový. Pak se musím soustředit na školu a ne na au-pair. Chci být rozhodně v agentuře před létem. Respektive, abych stihla odlety už v červnu. Jak mi řekli v agentuře, rodiny často vybírají holky 3 až 2 měsíce předem.

No a jak dopadla rodina z Virginie? Když jsem si sečetla, kolik by po mně chtěli hodin - práce od 8-18 hodin od pondělí do pátku + soboty!!! Tak jako sorry, ale nejsem stroj, abych jim sloužila 60 a více hodin týdně! Jsou zaregistrováni u Aupair Care. Podle mě, jim asi nevysvětlili podmínky programu. A taky bych chtěla auto. Pokud bych bydlela v NYC, tak tam bych auto asi fakt nepotřebovala, ale v každém jiném městě jo. Když jsem se ptala, jestli bych měla auto, tak mi řekli, že jelikož bych se starala o mimčo, tak řidičku nepotřebují a pokud bych chtěla já někam jet, tak do Washingtonu DC jezdí vlaky a busy. Takže to ne.

:-)

1 komentář:

  1. Skoro ve vsem souhlasim ohledne te rodiny z Virgine. Bez auta by to neslo...to by se ale tykalo pohybu v okoli.
    Pr .. zajet si na kafe, zajet si neco koupit.
    Jedine, v cem meli asi pravdu, tak do Washingtonu bych tak nebo tak vyrazila vlakem/busem. Ve velkych mestech je to hodne spatne s parkovanim a kdyz nejake najdes, tak je to treba 12dolaru za hodinu stani, takze by se ti to autem dost vyrazne prodrazilo.
    Ja treba osobne mam take zakazane jezdit do Philadelphie a ani me to nemrzi a vlakem jsem tam za chvilku.

    OdpovědětVymazat