-

neděle 6. května 2012

Po dlouhé době něco píšu

Hlásím, co je nového. Když jsem psala minule, tak jsem ještě ani nebyla v matching...teď už tam nějaký pátek jsem. Přiznám se, že jsem se vždycky chtěla vyhnout psaní článku po každé interested family. Baví mě to číst u jiných, ale nebaví mě o tom psát. Možná, že budu v matching ještě dlouho. Z rodinných důvodů zvažuji odjet až v září/říjnu. Uvidíme. Na nezájem rodin si nemohu stěžovat. Zrovna dneska budu s jednou volat. Bydlí v městečku Rockville ve státě Maryland a rodiče pracují pro vládu. Lokalita je fajn. Asi hodinku do Washingtonu DC, ideální na výlety do Philly nebo NYC (Pokud si člověk přivstane, nebo bude mít kde tam spát :-)). DC vypadá pěkně...jako Evropa. Takže tato rodina by se mi dle lokality líbila. Vypadá to i free víkendy. Mají tři děti. Slečně je 12, jejímu bráškovi je 6 a nejmladšímu 3 roky. S tím bych byla doma až do večera. Takže, do školy bych musela chodit asi o víkendu, nebo jet na víkendový kurz do Baltimore, který je "za rohem". To bych teď neřešila. Skypovala už jsem ale také s jinou rodinou. Oficiálně bydlí ve Wyomingu, ale mají domy na Aljašce a v Missouri. Jeden by řekl, že bych se docela i nacestovala, ale jediná pořádná civilizace, kterou bych viděla, by bylo letiště. Ano, 40 mil do nejbližšího městečka z ranče, mi prostě přijde blbý a nevypadá to jako můj Americký sen. Přírodu mám ráda, ale v devatenácti letech si mnohem víc užívám ruch velkoměsta. Ale vypadali moc přátelsky. Ozvali se mi i rodinky z jiných destinací - třeba Florida....ale o těch až někdy jindy. Musím říct, že jsem čekala rodiny spíše ze států jako New York a New Jersey, Connecticut, prostě místa, kde skončí většina aupairs. Ale zatím ani jedna rodina. A nevím, jestli jsem se chvástala i tady na blogu, že mi nezáleží na lokalitě, ale na dobré rodině. Ano, to pořád platí, ale musím k tomu dodat, že chci vzít rodinu, ve které budu šťastna...a to bych v lesích nebyla, i kdyby ta rodina byla milionová.

Žádné komentáře:

Okomentovat