-

pondělí 7. května 2012

Výslech!




Včera večer jsem volala s další rodinkou. Po pár minutách jejich monologu jsem si říkala, jestli vybírají au-pair, nebo sekretářku do Bílého domu. Jen pro připomenutí - bydlí v Marylandu, kousek od Washingtonu D.C.
Pro pobavení, nebo spíše pro představu pár otázek: Máš ráda kritiku? Máš přítele? Nosíš mobilní telefon? V kolik máš doma večerku? Jíš ovoce? Učila jsi někdy uklízet děti pokoje?


Hlavně u toho posledního jsem měla chuť jim s tím skype praštit. Po pravdě jsem odpověděla, že nemám s tím zkušenost. A to bych jako měla mít? To je tak důležité? Tvářili se tak, že asi je. Teprve dneska mi dochází, co to bylo za noční můru. Já vím, že ideální rodina neexistuje, ale já bych si tam připadala jako v base.

Bylo to prostě divné, divné a ještě jednou divné. S touto rodinou se mileráda rozloučím a snad najdou nějakou milou au-pair, která přežije ten výslech

Žádné komentáře:

Okomentovat