-

pátek 1. června 2012

Maryland je mi souzený





Po delší odmlce, která byla věnována především učení,se hlásím zpět. Mimochodem, ODMATUROVALA JSEM. Za tu dobu se s Amerikou událo spoustu věcí. Přišlo několik nabídek - Aljaška, Washington atd. a konečně se objevila rodina, na kterou jsem čekala.
Ano, Maryland..opět Maryland. Jedná se mladou rodinku s chlapečkem (2,5 roku) a miminkem na cestě ( s narozením v listopadu). Prckové jsou mi taky souzeni. Jelikož jsem napsala, že jsem schopna se postarat o infant a děti pod dva roky, tak mě žádná rodina s puberťáky nechtěla. Lidé mi říkají, že jsem blázen, že mám odvahu se o takové malé děti starat. No, podle mě, je to někdy lepší, než se hádat s puberťáky, kteří mají svoji hlavu. Sice za nimi pořád musíte lítat a občas by se hodil další pár rukou a oči i vzadu na hlavě, ale nevadí mi to. Nepočítám s tím, že se jedu na rok rekreovat do Ameriky. Začínala bych v 8 ráno a končila ve 2 odpoledne. Což si myslím, že je pracovní doba, kterou by mi mohla leckterá au-pair závidět. S narozením mimča se můj rozvrh bude zřejmě upravovat, ale nijak zásadně.
Dneska nás tedy čeká skype. Pravděpodobně poslední, protože maminka říkala, že by rádi dali vědět do agentury v pátek, jak se rozhodli. Takže, možná dneska budu mít match...a nebo taky ne. A když ne, tak to není konec světa.
Moc se mi líbí město, ve kterém žijí. Jmenuje se Annapolis a je hlavním městem Marylandu. Do Washingtonu D.C. a Baltimore bych to měla "kousek". Tak, není to žádná díra.


P.S. Podle všeho je tam nějaká akademie mariňáků...ale to neni důležitý :D

2 komentáře:

  1. Drzim moc pelce aby se rodinka rozhodla pro Tebe :))...a kdyz ne,tak jak pises, neni to konec sveta ;)
    Ja jsem taky starsi deti nechtela, je to presne to musis se s nima hadat, neposlechnou, zbytecny nervy, obcas o hodne vetsi nez s malickyma ;) Znam to, mam tady v Anglii 10letou a ta co dela :/ obcas se mi hodne cuka ruka :D jsem rada, ze mam aspon malou te budou ted 3 (bylo ji 8mesicu kdyz jsem prijela) a kluka kteremu je 5, ten uz taky zacina, ale porad to neni to co holka..a do starsich bych uz nesla co se tyce hlidani, protoze sice mas volneji, ale ty nervy..:D
    Od kdy rodinka chce ap ??
    Preji hodne stesti ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k maturitě´:-) jinak ta pracovní doba je fajn - já to budu mít, hodinu ráno, než je vypravím a pak od tří do večera, než jsou spát, ale čas na sebe tam mám, snad, když započítám domácnost, nevím kolik. Jinak ať ti rodinka vyjde, dej nám vědět

    OdpovědětVymazat