-

čtvrtek 7. června 2012

Americký sen se stává skutečností, protože....

.... mám už nějaký ten pátek MATCH. Oficiálně tedy od pondělí. Pokud mi udělí víza, tak budu bydlet v Annapolis v Marylandu. Vidíte, říkala jsem to - Maryland je mi souzený. Rodina by mě chtěla už 29.června, ale to se zřejmě nestihne. Což je škoda. Chtěla jsem být v Americe na Den Nezávislosti. Ale kdyby něco, snad si ho užiji příští rok.
Pomalu se připravuji na žádost o vízum. Čekám na DS-2019 a Written Agreement. Docela sranda byla ta fotka pro online application. Šla jsem k fotografovi a ten mi řekl, že ok, že už několik takových fotek dělal a neměl by to být problém dát mi to na flashku v požadovaném formátu. Čili, vyfotil mě a já si vybrala nejkrásnější fotku. Mně to nikdy na fotkách nesluší. Opravdu! Ale tady jsem se sama sobě docela líbila. Nechala jsem v ateliéru flashku a pospíchala ještě něco zařídit. Pro fotku jsem si měla dojít nadcházející den. No a co čert nechtěl...
" Jéé, slečno, já se moc omlouvam, ale já omylem tu vaši fotku smazal..."

No a já samozřejmě přišla k fotografovi vylepšená pouze pudrem, tvářenkou a řasenkou. Spolkla jsem naštvání a nechala se vyfotit znova. No, nevypadám tam nejlíp, ale kdo to řeší, že jo.

Jinak, zatím tomu nemůžu FAKT uvěřit. Ne a ne!

1 komentář:

  1. O fotce na vizum nechci uz nikde nic cist :D :D Ja jsem potkala nahodou cestou s malou ze skolky fotaka, protoze jsem v Anglii fotaka takoveho jako u nas jeste nevidela, tak jsem tam skakla, za fotku na vizum £7,50 :O a jeste tam vypadam nejvic nejhur, ale system mi to vzal, tak snad to bude ok..
    Jinak gratuluji i tady k match-i!! Vitej do clubu Maryland-anek :D

    OdpovědětVymazat