-

středa 30. ledna 2013

Po sedmi měsících v USA



Zase píšu. Nějaké články jsem musela vymazat, protože nikdy nevíte, kdo to vlastně čte. Takže, žádné stěžování na moje zaměstnání a podobně.

V pondělí jsem si pomyslně odškrtla měsíc č.7 v USA. A co se vlastně událo? Velmi stručně...


Měsíc č.1 (červen/červenec): Přijela jsem, oťukávala nová místa, udělala nové kamarády. Udělala moji první z mnoha návštěv D.C. Oslavila 4th July.




Měsíc č.2 (červenec/srpen): Jeli jsme na pláž. Užívala jsem si příliš teplé léto v Marylandu.




Měsíc č.3 (srpen/září): Podívala jsem se do New York City a do Baltimore.




Měsíc č.4 (září/říjen): Začala mi škola. Jela jsem na dovolenou do Utahu.




Měsíc č.5 (říjen/listopad): Oslavila jsem Halloween. Narodilo se nám miminko. ŠLa jsem na první au-pair meeting. A samozřejmě, nechybělo Díkůvzdání




Měsíc č.6(listopad/prosinec): Strávila jsem předvánoční čas v USA a oslavila Vánoce s rodinou v ČR.




Měsíc č.7 (prosinec/leden): Oslavila jsem narozeniny - teď už to bude končit vždycky na "-cet".





Asi nejnáročnější byl pro mě říjen a prosinec. ALE, posílilo mě to. Fakt nemůžu uvěřit tomu, že jsem za půlkou svého roku v USA. A rozhodla jsem se prodloužit. Ovšem někde jinde, než v Marylandu. Brzy chci dopsat nějaké zajímavé momenty z mého au-pair života

Žádné komentáře:

Okomentovat