-

čtvrtek 12. července 2012

Už je čtvrtek po šichtě!

Nemůžu uvěřim tomu, že už se nám zase blíží víkend. Tento týden se cítím přes den tak unavená, že kdybych mohla, tak ho celý prospím. Je to asi tím úmorným počasím. Pořád vedra. I když nesvítí slunce, tak je pořád vedro kvůli té vlhkosti. Ale na jednu stranu jsem ráda, že neleje jako z konve a můžu s malým jít ven. Být zavřená doma, tak je každá minuta jako hodina. Dopoledne zabíjíme na playground a odpoledne v bazénu. Já beru cesty na playground i jako poznávačku po okolí. Bydlíme ve čtvrti, která je mezi takovou dost snobskou čtvrtí - pětimetrové hradby, venkovní kamery,drahá auta. A všude jsou cedule, že tam smí vstoupit jenom majitelé domů nebo jejich návštěvy. Ale je to nejhezčí část našeho sousedství a stejně tam chodíme. Hold mě zavřou :D
Jsem rozhodně jediný člověk v celém Marylandu, který tu chodí pěšky. Včera jsem šla pěšky tak dva kilometry a nikde nikdo. Věřím tomu, že až budu mít auto, tak si do toho obchodáku, který je od nás tak pět minut, taky pěšky nepůjdu. Samozřejmě hromadná doprava je tu téměř nulová...úmyslně říkám téměř..rozhodně to není nic, co by tady chtěl člověk používat. Docela mě ale zaráží, kolik aupairek tady nemá auto a třeba jezdí na kole. Vůbec nevím, jak to dělají, v tom provozu.
Jinak zatím docela šetřím. Výhoda toho nemít tady auto :-D. Za tři měsíce mě čeká dovolená a potřebuju z každé výplaty našetřit kolem 60 USD. Což se snad v pohodě dá.

No a jinak jsem měla v úterý zážitek jako z Americkýho filmu. Šli jsme do kina na film "TED", kupovali jsme si lístky venku u okénka, pak šli, nabrali popcorn, dali na něj karamel, máslo..a koupili colu. Myslela jsem, že dám za kino víc jak deset dolarů, ale každé úterý jsou všechny filmy za šest! Což je levnější, než multikino v ČR. Jela jsem tam s aupairkou Němkou a její další německou kamarádkou a jejím americkým klukem. Tak jsem si říkala, jaký to bude fajn, že všichni budou mluvit anglicky. Ne, kdepak..zase mezi sebou mlely Němky německy a ten její borec vypadal, že už je na to zvyklej.To je pro mě prostě k nepochopení. Jinak film se mi líbil a smála jsem se pořád, akorát mi teda místy vadilo, že 90% vtipů a vtipných situací bylo vytvořeno vlastně z nadávek a sprostých slov. Ne, že bych mluvila nějak extra slušně a spisovně, ale to je jedna z věcí, kterou nemám ve filmech úplně ráda.

A ted si půjdu dát pořádnou porci zmrzky, jako odměnu za čekání v Social security office.

1 komentář:

  1. mno, taky nechci byt zavřená doma, dneska jsem chtěla děti vytáhnout od teleze a řev :-D a scena, jinak taky bych mlela nemecky, jsem totiz v neěmecku :-D

    OdpovědětVymazat