-

sobota 7. července 2012

První pracovní týden a víkend

Můj první pracovní týden shledávám dobrým. Jelikož byl ve středu 4th July, znamenalo to pro mě volno.
V podstatě jsem každé ráno vstala na osmou a udělala malýmu snídani, někdy už byl najezený a pak jsme si šli hrát a potom k bazénu. Trávit s dětmi čas venku je prostě o mnoho lepší, než být s nimi doma. Doma se táhne každá minuta, kdežto venku to šíleně utíká. Tento týden bylo: vedro,horko,vedro,vedro,horko a nic jiného. Do bazénu to máme kolem deseti minut chůze a vždycky když jsem táhla ten kočárek s malym, tak jsem myslela, že umřu. A když jsem to řekla malýmu, tak řekl:"Přestaň umírat!" :-D
4th July jsem si myslela, že budou lidé prožívat nějak...víc. Teda, já sama nevěděla co od toho čekat. Byli jsme ve Washingtonu DC na parade. Což byla zajímavá podívaná, ale v tom vedru to bylo k nepřežití. HM se jen tak mimochodem zmínila:"Hele, víš, že vedle nás bydlí chlápek, který bude osobním lékařem Obamy?" Wooow, dream job, huh :-). Ne, asi to je job za solidní peníze, ale totálně bez soukromí.
Ve čtvrtek přišla moje koordinátorka. Moc milá ženská. HM říká, že má někdy problém ji rozumět, protože je z Indie. Já ji rozuměla tak nějak všechno. Já už jsem vytrenovaná od Španělů,Italů,Korejců a jiných Asiatů.
Na pátek jsem se těšila. Výplata, že jo :-D. A pak fitko. Zajímavý je, že už jsem tam byla třikrát uplně zadarmo. Vždycky mi řeknou, až přijdu příště, dostanu nějaký pass na týden zdarma, ale pořád mi to oddalují, tak jak to tak vidím, budu tam chodit tak měsíc zdarma. Good for me! Ale fakt to tam mam ráda. S HM tam chodíme tak na půl devátou večer, pak si tam dáme sprchu a přijdu domů mrtvá a hned spím. Je to super chodit spát servaná únavou...takovou tou pozitivní únavou, nebo jak to říct.
A dneska jsem byla s jednou aupair z Německa na večeři. Je moc fajn. Její kámoška je ale typická Němka. Když mluvila na ni, tak jenom v němčině. Ok, vím, že je to jednodušší, ale c'mon. Naštěstí mě nepomlouvaly :-D. Němčinu jsem dělala devět let. Ale nechci v Americe mluvit německy. Možná bych chtěla, kdybych ji uměla tak dobře.
Musím říct, že mám oproti jiným aupairs dream schedule. Od osmi do dvou a pak jsem off. Víkendy volné. A rodiče doslova kluka odhánějí ode mne, protože je to moje volno. Ani neperu malýmu, jenom udělám oběd, občas snídani, poklidím hračky. Tento týden jsem dělala 29 hodin. HM mi počítá hodiny. V pondělí jsem dělala 6 hodin, ale ona mi napsala devět, protože jsem si s malým hrála, když slavila narozeniny. Pro mě to byla fun. Když se člověk cítí jako doma, tak asi nemá tendenci si říkat; hele hrála jsem si s klukem, když jsem měla mít off...

Jsem tu spokojena, žádný homesick. Strašně moc nového...že mi to dala zabrat vlastně i vzpomenout si, co všechno se událo.

1 komentář:

  1. jé, tak tvoje rodina vážně zní báječně :) tak snad to vydrží :)

    OdpovědětVymazat